.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صعود مازندران به رتبه پنجم ثبت نام اینترنتی سرشماری کشور
ناظر مرکز آمار ایران از صعود سه پله‌ای استان مازندران در ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن و کسب رتبه پنجم کشور تا امروز خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، رامین جعفرنژاد، در حاشیه بازدید از ستاد سرشماری قائم شهر در جمع خبرنگاران، دست‌یابی به آمار درست و جامع از جمعیت و سکونت‌گاه‌ها را هدف سرشماری عمومی نفوس و مسکن اعلام کرد و گفت: سرشماری نه تنها در ایران، بلکه در تمام کشورها به خصوص کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته به اجرا در می‌آید.

وی هدف اصلی از اجرای این پروژه و طرح عظیم ملی را به دست‌آوردن آمارهای کلی و صحیح جهت توان‌بخشی به دولت در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های کلی و دقیق دانست و افزود: در سرشماری نفوس و مسکن، تهیه آمار جمعیت و مشخصات مسکن خانوار کشور مد نظر است.

ناظر مرکز آمار کشور با بیان اینکه سرشماری سال 95 کشور به دو روش اینترنتی و مراجعه حضوری به خانوارها انجام می ‌شود، تصریح کرد: در صورت وجود عزم همگانی برای ثبت‌نام اینترنتی سرشماری، اگر میزان ثبت‌نام به اندازه‌ مورد نظر ستاد سرشماری کشور برسد، ایران به عنوان مطرح‌ترین کشور در جمع‌آوری اینترنتی آماری در جهان معرفی می‌شود.

جعفرنژاد یادآور شد: پس از اتمام مهلت سرشماری اینترنتی، ماموران آموزش‌دیده سرشماری برای جمع‌آوری اطلاعات و مشخصات آماری آن دسته از خانوارهایی که موفق به ثبت نام اینترنتی نشده‌اند، مراجعه می‌کنند.

نماینده ستاد آمار کشور در استان مازندران خاطرنشان کرد: خانوارهایی که ثبت نام اینترنتی انجام دادند در مراجعه‌ی ماموران سرشماری تنها به ارایه‌ی کد آماری 12 رقمی که پس از ثبت نام از سامانه دریافت کردند اکتفا کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون یک میلیون مازندرانی اطلاعات‌ خود را در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن ثبت کردند، گفت: مازندران با سه پله صعود استان پنجم کشور در سرشماری اینترنتی شد و 30 درصد جمعیت استان در این طرح شرکت کردند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.